Ens van a parlar de 3 punts claus:
En primer lloc van dir que el centre és molt antic, al voltant d´uns 40 anys i això dificulta tenir una bona distribució.
En segon lloc, ens van comentar que la majoria de sobre alumnes són castellanoparlants, per la qual cosa donen molta importància a l'valencià, ja que és la llengua d'estudi en el centre. Això està regulat per PEPLI i PLC, i que alhora estan regulats per la Llei N ° 4/2008 de 21 de febrer, que promou l'ús de múltiples idiomes i els regula en el centre. Per tant, en aquest centre, la majoria de les assignatures possibles s'imparteixen en valencià, mentre que en espanyol s'imparteixen matemàtiques i castellà, i en anglès, plàstica i anglès.
Després d'això, ens van comentar els canvis que havien de fer perquè el mètode que feien servir no funciona. Per a això, es va realitzar una reunió amb tot l'equip de centre i es va decidir el següent:
- Reemplaçar les fitxes per propostes de treball. A mesura que els nens i les nenes aprenen mitjançant la manipulació i l'experimentació, es reemplacen els llibres.
- Temps de recepció i temps de relaxació, de 9:00 a 9:30, temps per a activitats amb familiars, trobada de nens i nenes en l'àrea corresponent.
- Ambient de lliure circulació. Això inclou la creació d'espai a l'aula. L'aula està dividida en tres anys, on podem trobar jocs simbòlics i ambients de construció.
Després hi ha les aules de 4 i 5 anys, en què vam descobrir les construccions, l'espai de llum i l'espai d'art.
Els xiquets i xiquetes poden anar a l'aula tres dies a la setmana i després han de conèixer les regles. Per controlar a quina aula van els estudiants, van crear un registre d'aquesta informació.
Finalment, ens van dir com avaluar aquests processos d'aprenentatge. Aquesta és una avaluació quantitativa perquè no volen saber si el nen sap com fer alguna cosa. Per a ells, és millor utilitzar aquest mètode per a l'avaluació, perquè sempre tindran una boleta de qualificacions positiva.
No hay comentarios:
Publicar un comentario