Aquest últim tema està dividit en dues parts. La primera es diu llegir i dins d'aquesta tenim la llengua escrita que aquesta fraccionada en tres apartats:
- L'aprenent on tenim el llenguatge escrit,
- El docent on podem veure la tipologia de mètodes segons el punt de partida (sintètics i analítics), la didàctica i alguns autors com Maria Montessori, Ovide Decroly ...
- Les bases psicopedagògiques, dins d'aquest tenim complexitat procesos involucrats, suposicions bàsiques, independència llenguatge que s'escriu respecte de la manifestació gràfica i la llengua escrita en l'ensenyament bilingüe.
La segona part del tema és escriure, i dins d'aquesta tenim l'escriptura. Ja dins d'aquesta tenim quatre apartats:
- Marc legal, els dos decrets que s'utilitzen per a l'educació infantil.
- L'aprenent, on trobem les sis etapes del procés d'escriptura establertes per Teberosky i Ferreiro.
- El docent, on hi ha la didàctica de el text escrit en L1 i en L2.
- Implantació d'activitats funcionals, on tenim quatre apartats importants, els quals són la llengua escrita abans de l'alfabetització, els primeres escriptures de textos, caràcterístiques del procediment i finalitats del procediment.
No hay comentarios:
Publicar un comentario