miércoles, 19 de mayo de 2021

Ressenya Oral

 Aquesta és l'última pràctica que hem fet, en aquest cas va ser individual, i consistia en llegir-se un llibre que ens van donar a triar i a partir d'aquí realitzar la ressenya. El meu llibre es deia "Competència en llengua oral. Fonaments i Estratègies" i tractava sobre un curs per professors de primària i secundari.

Us deixo l'enllaç perquè veieu la meva ressenya, espero que us agrade.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Bloc 3: El procés lectoescriptor

 Aquest últim tema està dividit en dues parts. La primera es diu llegir i dins d'aquesta tenim la llengua escrita que aquesta fraccion...