Aquesta és l'última pràctica que hem fet, en aquest cas va ser individual, i consistia en llegir-se un llibre que ens van donar a triar i a partir d'aquí realitzar la ressenya. El meu llibre es deia "Competència en llengua oral. Fonaments i Estratègies" i tractava sobre un curs per professors de primària i secundari.
Us deixo l'enllaç perquè veieu la meva ressenya, espero que us agrade.
No hay comentarios:
Publicar un comentario