Bona vesprada, avui hem fet la primera pràctica d´aquesta assignatura la qual és la nostra història de vida lingüística. En el meu cas no tinc molta, només conec el castellà, l´anglès, el valencià i una mica de frances però ja gairebé no me´n recordo.
Us deixo aquí el vídeo on explico tota la meva història de vida lingüística.
No hay comentarios:
Publicar un comentario