Per aquesta tercera pràctica vam haver d´assistir a una videoconferència, jo no vaig poder assistir per problemes personals però els meus companyes que si van a poder asstir ens van explicar tot el que havien vist i al meu parer tot era força interessant.
Dies després d´aquesta videoconferència vam realitzar un power point per fer una presentació a l´aula.
Us deixo adjunt el vídeo de la nostra presentació de les coses més importants que vam treure en clau.
No hay comentarios:
Publicar un comentario