miércoles, 24 de marzo de 2021

Pràctica 3 "Conferència sobre el PLC"

Per aquesta tercera pràctica vam haver d´assistir a una videoconferència, jo no vaig poder assistir per problemes personals però els meus companyes que si van a poder asstir ens van explicar tot el que havien vist i al meu parer tot era força interessant. 

Dies després d´aquesta videoconferència vam realitzar un power point per fer una presentació a l´aula. 

Us deixo adjunt el vídeo de la nostra presentació de les coses més importants que vam treure en clau. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Bloc 3: El procés lectoescriptor

 Aquest últim tema està dividit en dues parts. La primera es diu llegir i dins d'aquesta tenim la llengua escrita que aquesta fraccion...